En trevlig kväll!

Trots en trist dag, så piggnade jag till lite efter en varm dusch. Min granne fyllde 50 år i veckan, och ikväll var det dags att fira honom! Jag som mest gått runt i mysbyxor eller jeans sista tiden, tryckte att det var riktigt roligt att dra på mig en klänning och sminka mig lite. :-)

Han bjöd på en libanesisk middag, beståendes av en massa goda röror och smarriga köttbitar från grillen. Sen var det lite mingel och trevligt, socialt umgänge med andra grannar innan jag strax efter tio gav upp och kom hem och nattade barnen, som var supertrötta efter att ha varit uppe sent även igår. Anders är kvar, och förhoppningsvis så hinner jag somna innan han ramlar in här hemma... ;-)

Nu ska jag nog göra som barnen och krypa ner i sängen, kanske kan jag vara lite piggare och mer motiverad att hitta på någonting imorgon!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss