Härliga, regniga fredag

Idag vaknade vi till ett grått och mulet väder, regnet övergick till snöblandat ett tag.
Hannes har fått en ledig dag idag.
Vi skjutsade Tarja och Elina till Nykvarn efter frukosten, där deras buss stod och väntade på att ta dem till Umeå och gymnastiktävligar hela helgen. Hannes önsakde att Elina ska vinna, och jag kan bara instämma och önska de duktiga tjejerna lycka till!

Sen skickade jag in en vildsvinsstek i ugnen, så att den sakta, sakta får bli klar till ikväll, mums!


Och i den andra ugnen står... en kladdakaka! Inte riktigt enligt planerna och kanske inte riktigt vad jag "får" äta, men det är ju fredag, och då får man lyxa till lite, tycker jag! ;-)
Lucas hade med sig en kompis hem från skolan, och de blev överlyckliga över att se kakan i ugnen, precis som Hannes, som nog är den största fikafantasten i vår familj! :-)
Så roligt att göra andra glada, hihi!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss