Inkasso??

Det damp ner ett brev här idag med avsändare ett inkassoföretag. Misstänksam sprättade jag upp det, och jadå, ett inkassobrev!
Vad fa-an... Jag som redan är på lagom bra humör blev alldeles rasande! Har vi missat nån räkning så många gånger att den skickats vidare??
Loggar in på banken och går igenom varenda betald räkning, och ja visst! Där är den, betald och klar!
Slänger mig på telefonen och får prata med en Markus på detta inkassoföretag.
Förklarar läget, och när han knappar in ärendenumret, så ser allting bara konstigt ut. Det enda som står klart och tydligt är att räkningen är betald, precis som jag sa!
Det har blivit nåt fel nånstans... NÄHÄ!! Håll för fan koll på era papper och system!!

Stackars människa, det är inte han som gjort nåt fel, han råkade bara svara i telefon vid fel tillfälle, och råkade få en irriterad, gravid kvinna på halsen....



Och om det finns några känsliga läsare där ute, så ber jag så mycket om ursäkt för mitt lite ovårdade språk idag.
Nu ska jag ta och coola ner mig lite innan barn och sambo kommer hem....
Postat av: Jenny A

Trist... Men det blir bättre snart får vi hoppas!! Jobbigt med inkasso, speciellt när man vet att man har koll!

Hoppas du lugnat ner dig nu och fått vila ordentligt!

Kram!!

 2010-04-27     16:07:48     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss