Less...

Idag känner jag mig less på detta tillstånd jag befinner mig i... Min foglossning har kulminerat till oönskade höjder, det gör ont när jag går, när jag sitter och när jag ligger. Bältet hjälper inte ett skit.
Jag har försökt sova med en kudde mellan knäna, men det slutar bara med att jag vaknar hela tiden och letar efter den där förbannade kudden, för inte sitter den fastlimmad där den ska vara hela tiden.

Nästäppan blir värre och värre, jag är totalt helt beroende av nässpray.

Det lilla livet i magen måste ha adhd, för jösses vad det röjer! Det håller på i flera timmar, på kvällarna mest, betyder det att den kommer att vara vaken och skrika och gapa hela kvällarna utanför magen, eller?!!

Nä, idag känner jag mig sur och irriterad. Vill inte vara gravid längre.
Jag ska iväg till barnmorskan lite senare för att kolla att allt är ok. Jag läste någonstans att man bör känna barnet dagligen.. jo tack.....  

Det värsta är att det finns ingen som kan lindra smärtan, läser man runt på nätet så står det på ena sidan att man ska ligga och vila så mycket som möjligt. På en annan sida står det att en liten försiktig promenad kan vara bra.

Idag tänker jag bädda ner mig och dra täcket över huvudet.

        

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss