Lovely day

Ännu en dag i socialt umgänge, denna gången med mina kollegor, som jag faktiskt saknar lite grann... :-)
Vi sågs på stan och det kikades på lite kläder och skor, sen avnjöt vi en alltid lika uppskattad lunch på Mollys.


En suddig Gunilla och Annalena.


Ännu suddigare Annika och Pia.....

Sen när det var dags för dessa fyra att gå och jobba, så mötte jag upp en höggravid Jessica och vi mumsade i oss lite fika. Nu är jag så proppis så jag undrar om jag ska orka nån middag överhuvudtaget idag... :-)



En supersmarrig och jätteonyttig hallonpaj.... :-)

Tyvärr så lyckades jag bara fånga fikat på bild, ingen Jessica....:-( Säger en del av vad jag prioriterar och koncentrerar mig på kanske, hihi... ;-)

Och så här har det sett ut heeela långa dagen idag, riktigt skitväder!




Nä nu vill jag ha vår, sol och värme! Tror den skulle komma lite grann imorgon iaf, men då ska jag ju vara inomhus eftersom jag och min älskling ska gå på spa!! :-)
Postat av: Jenny A

Det var en mysig dag trots tråkväder!! Men vi får hoppas att det vänder till helgen iaf!

Ha en trevlig helg, kram Jenny!!!

 2010-04-23     00:31:11     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss