Myssöndag

Igår packade vi ner lite fika och begav oss till Tveta för att möta upp Mankan och Irene. Vi satt i solen och mös, sen kom... haglet! Det höll dock bara i sig en liten liten stund, men luften blev lite kyligare. Vi strosade bland hästhagarna en stund, barnen klättrade i klätterställningen och gungade i gungorna.

Anders föräldrar kom över på en fika när vi kom hem (ja, mycket fika blev det igår...), sen stupade jag i säng en stund.
Natten innan hade vi telefonterror här hemma, först ett finskt nummer på min mobil, sen nån annan idiot som ringer på hemtelefonen. Jag lyssnade en stund för att höra vem det var, men kände inte igen rösterna. Jag hade svårt att somna om efter samtalen, så det slutade med att jag låg och läste mellan 03,15 och 04,30... så jag tyckte definitivt att det var tillåtet för mig att ta en tupplur på eftermiddagen! :-) 

Anders väckte mig med nygrillad lax, samt fetaost-sparris-bacon-rullader, och det var en härlig försmak på sommaren! 















Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss