Ny dag, nya möjligheter

Känner mig inte riktigt lika bitter och less som igår, kanske beror det på att solen skiner från en klarblå himmel! :-)
Foglossningen spökar fortfarande, men jag ska trotsa den och bege mig ut tänkte jag.
Först ett besök hos bm, sen har Jessica lovat att bjuda på en lunch hemma hos sig, dvs om hon inte åkt in till förlossningen än... Värkarna hade visst kommit igång natten till igår, men avtagit igen. Spännande! :-)

Sen har jag min föreläsning på Hälsoenheten ikväll, och jag börjar faktiskt se fram emot dessa! :-)
Kanske, kanske ska jag ta tag i gardindilemmat också och försöka hitta några till sovrummet... Anders hotar med att han ska åka och handla dessa om jag inte hittar några snart... bäst att se till och fynda alltså! ;-)

Nu är det duschen och sen solen som gäller! :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss