Sammandragningar

Idag har jag för första gången känt av sammandragningar, och det var inte skönt....
Jag har de andra gångerna (också) varit försonad från allt vad förvärkar heter. Men när jag traskade uppför den långa långa backen till dagis idag, så kände jag hur magen drog ihop sig och blev alldeles stenhård. Jag tappade nästan andan och bara stod där, utan att kunna ta ett endaste steg till. Det släppte så småningom, så jag kunde fortsätta hela vägen upp, men jösses vad ont det gjorde!
Det är väl kroppens sätt att förbereda sig och meddela vad som komma skall.... Jo tack, nu vet jag det så inget mer innan det är dags på riktigt, snälla......
Postat av: Jenny A

Ajajaj...hoppas du slipper det i fortsättningen, men men om det fortsätter så hoppas jag det inte gör så ont!!

Kramar till dig :)

 2010-04-19     23:55:51     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss