Snopet!

Min klocka ringde 07 i morse, jag har fått för mig att jag ska försöka få lite vettiga rutiner, såsom att gå upp i hyfsad tid och så, jag som annars kan sova hur länge som helst! :-)

Vi gick till dagis till klockan 9, sen kom jag hem, packade ner badkläderna och drog iväg till till Vagnhärad för att beta av några längder i bassängen och njuta i bastun en stund.
Tji fick jag!! När jag står där och ska betala för mig, så talar killen i kassan snällt om för att bassängen inte öppnar förrän 15! Nähäpp. Där stod jag som ett fån.
I bilen på väg hem övervägde jag att åka till Astra och simma, men eftersom jag inte har en aning om vilka tider det är vattengympa och annat där, så bestämde jag mig för att komma hem istället.

Jag kände mig lite grinig, men plockade i alla fall fram stavarna och begav mig ut på en promenad i solen. Och just solen hade en positiv verkan på mig, för när jag kom hem var jag på bra humör, och tappade upp vatten i badkaret och där låg jag sen och läste i närmare en timme, tills tårna var som russin och vattnet kändes kallt. :-)

Det känns i ryggen när jag är ute och går, så jag kan inte ha något högt tempo, däremot så kan jag gå länge, så det blir en bra stund även om kilometrarna inte blir så många.

Efter lunchen gick jag över med lite blommor till Pia, som fyller år idag, och blev kvar på hennes altan med en stor kopp te och en ljuvlig morotskaka! :-) Hur varmt och härligt som helst!
Grattis på födelsedagen, Pia!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss