Solen skiner!

Och som alltid så får jag en väldig massa energi att börja röja... inomhus!!
Imorse drog jag i alla fall på mig bältet och gympaskorna och gick en promenad i solen. Hur härligt som helst!
Sen fick jag för mig att fylla på med bröd i frysen, så det blev lite vanligt bondbröd och sen ett bröd som jag fick recept på av en jobbarkompis. Kul att prova något nytt, resultatet var mums! :-)



Anders har pysslat om bilarna i 5 timmar nu, och visar inga tecken på att bli klar ännu... Sommardäcken är på, och de blänker ikapp där ute efter mycket putsande och ompysslande. :-)





Ikväll ska jag åka till Brunnsängshallen tillsammans med Tarja och Nina, Södertäljes herrar kvalar nämligen till elitserien! Efter ca 10 år som aktiv i klubben, så har jag lyckats bryta helt med den sporten, men nu ska det bli riktigt roligt att se en match igen! Speciellt när det är ett par "gubbar" med i herrrlaget sen den tiden jag spelade... :-)


Tillägg: Jag missade visst att skriva vilken sport det handlade om, tack för den påminnelsen Anna! :-) Volleyboll är den aktuella sporten! :-)
Postat av: Anna

Med den "sporten".....vilken sport? Vilken härlig dag vi haft idag! Kram Anna

 2010-04-11     21:58:04     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss