Lite glädje. Lite separationsångest.

Ja, då har jag stämplat ut från jobbet för sista gången på ca 1½ år. Jag hade blandade känslor, som jag trodde, men tror att jag kommer ändå att kunna njuta nästa vecka när jag inser att jag inte behöver planera matlåda och passa tider.

På torsdagar brukar vi gå till Bolmen och äta frukost, men idag blev det andra bullar. Mina arbetskamrater hade fixat en jättehärlig frukostbuffé i fikarummet, med allt som hör till: youghurt, bröd av olika slag, pålägg av alla tänkbara sorter, ägg och till och med ett varsitt fint chokladägg fick vi! Frukostmänniska som jag är, så njöt jag i fulla drag, och det var såååå gott!!
Jag blev jätteglad och faktiskt även lite rörd över deras omtanke! Att de hade fixat så.....

Dessutom stod det ett litet paket, ett guldigt fint påskägg och ett litet kort på min plats. När jag öppnade ägget sprack jag nog upp i ett jätteleende! Massor med lakrits! Någon hade visst tokkoll på vad jag gillar! :-)
Och det bästa är, att eftersom det bara är jag som gillar salta godisar här hemma, så får jag ha det helt för mig själv... ;-)

Tack snälla ni, ni är bäst! <3





Jag hade inte långt till tårarna när jag kramade om alla när det var dags att gå.
Lite glädje. Lite vemodighet. Lite separationsångest. En lagom blandning.
Postat av: Nina

Vad mysigt och vilka snälla arbetskamrater du har:-)



Det riktigt vattnades i munnen på mig när jag läste om påskägget - trots att jag inte heller gillar salta godisar. Det kanske var lakritsen som gjorde det:)

 2010-04-01     17:26:39     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är värd det!!! Kommer sakna dig massor, blev inte så länge vi fick jobba ihop men det kändes kanon! (får se vad som händer i framtiden) ;)

Ha det såååå bra nu och njut av först och främst påsken och sen all lycka till bebisen såklart!

Många kramar, Jenny, den äldre, A,

 2010-04-01     17:35:10     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss