Nostalgi....

Jag satt och roade mig med att titta på lite gamla kort idag, och hittade både det ena och det andra. :-)


Min mormor och morfar och en ganska så liten jag. :-)


Pappa tycker väl att jag skall se lite bättre om jag kommer upp lite...


Lekis.


Jag dansade folkdans under några år, i den finaste klänningen... ;-)


Katja och jag tyckte att vi skulle lussa för våra vänner tidigt tidigt en morgon... :-)


Kommentarer överflödiga! :-)


En av alla våra "tälterier"! Jösses, vilka härliga tider! :-)


Och visst är ni fortfarande härliga! <3
Postat av: Katja

<3<3<3 Det här var ju bara för härligt :) Skrattade riktigt, riktigt gott - vi kanske borde ta en nostalgi-tälthelg i Tunanäs; äta makaroner med tonfisk, rita små små blommor som formar ett killnamn (jag nämner inga namn här) och kanske att vi skulle kunna ta med oss en kattunge i ryggsäcken :D

 2010-04-21     15:22:02
Postat av: Jenny

Ja, det är ju nästan så vi borde ha det!!! 20-års jubileum? :-)))

 2010-04-21     19:20:59     http://jennyjohannas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss