Valborg

Ikväll ska vi se till att korvgrillningen kommer igång på Wijgården, eftersom Lucas scoutgäng har det som sitt ansvar då scouterna ansvarar för firandet. Så vi vet vad vi gör. :-)
Sen ville Lucas gå i fackeltåget, som går från centrum (nåja, pizzerian af ;-)), till brasan, och är barnen under 12 så måste en målsman vara med. Så jag tror att jag sätter Anders på det, efterom jag inte vet hur min foglossning mår av det.
Det blir en lugn kväll med andra ord!

Trevlig Valborg på er alla! :-)

Postat av: Jenny A

Trevlig valborg på er med!!

Alltid pännande med de där "skrönorna" om det blir en flicka eller pojke... Har inte mått illa överhuvudtaget- 2 flickor... Magarna var olika- samma kön... Kommeer inte ihåg hjärtljuden, men jag vet iaf att en VAN barnmorska var säker på att Jonna skulle bli en kille... Fel ;) Så kan det gå... Men chansen är nog större att man får samma som man har innan, en gissning av mig!

Kram på dig och hoppas det inte blir värre med foglossning och elände :)

 2010-04-30     14:33:24     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss