:-(



Idag har jag legat nerbäddad i sängen större delen av dagen.
Det började med en sprängande huvudvärk. Jag visste inte om det var värre att stå, gå eller ligga, så jag vankade runt här hemma med tårarna sprutandes, det dunkade så i mitt lilla huvud.
Snart började jag må illa och har sen dess sprungit och kräkts i flera omgångar. 
De ipren som jag tagit mot huvudvärken har kommit upp lika fort. 

Jag vet inte om det är blodtrycket som spökar, om det är migränen som gör sig påmind eller om jag bara har fått en sprängande huvudvärk i kombination med magsjuka... 

Men det som gör mig mest ledsen är inte att ligga sjuk, utan att jag måste avboka den middag jag skulle haft med mina bästa tjejer här imorgon.
Jag hade så sett framemot kvällen och att få höra om allas sommar, höra om mycket annat också, då det var länge sen vi sågs.
Förhoppningsvis kan vi göra ett nytt försök snart! Jag har ju en middag här som väntar...

Nu ska jag gå via toaletten till sängen, suck.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss