shopping

Idag åkte vi till Heron City hela la familia. Vi åt middag där, sen gick Anders ch grabbarna på bio och såg "Som hund och katt", och jag och Maya åkte till Skärholmen och shoppade lite grann. Jag var mest sugen på att se vad Name It fått in, men det var inte speciellt mycket. Jag fyndade dock en body där, för hela 39 kronor!
Vi hann beta av de flesta affärerna innan det var dags att plocka upp grabbarna igen.

Hannes har haft mycket funderingar och tankar kring katterna i filmen ikväll, för man vet ju inte om den elaka vita kissen finns i verkligheten och kanske kommer in i hans rum på natten...

Nu rullar Snabba Cash på tv, och den är nog jättebra om jag bara kunde koncentrera mig på den och lägga bort denna laptoppen...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss