award


Jag har fått en award av fina Anna! Vad roligt, den tackar jag så mycket för!

Denna award innebär att man skall välja tre böcker av sina tre favoritförfattare, skicka vidare awarden till fem andra bloggare, samt att klistra in den fina bilden på bloggen. 

Så då måste jag ju förstås börja med Dan Browns bok Änglar Och Demoner. Det är några år den jag läste den, men det är fortfarande den absolut bästa bok jag läst. Aldrig har jag väl sträckläst en bok så intensivt!

Sen älskar jag Denise Rudbergs böcker! Har ingen speciell favorit bland dem, tycker att de flesta är underbart lättsamma och charmiga. :-)

Sen väljer jag en författare som jag är nyfiken på och som jag har hört mycket bra om: Leena Lehtolainen. Jag har tyvärr inte hunnit läsa nånting av henne än, men har två av hennes böcker här hemma som bara väntar på att jag ska avsluta serien om Isfolket (vilken också är fantastisk!).

Och nu så ska jag välja några nya award-mottagare... 
Då väljer jag att skicka denna vidare till Jenny A, Nina, min kusin Katja (får dock översätta denna till finska :-)), Carro (tycker att det är dags att uppdatera bloggen ;-)) och barnens kusin Alexandra, hoppas du kikar in snart igen! :-)
Postat av: Nina

Detta var ju inte helt enkelt, då jag inte har någon favoritförfattare (läser nog alldeles för lite böcker), jag vet då inte om jag kan hitta på TRE favvisar. Men jag ska fundera på saken:)

 2010-12-08     21:10:53     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Tack för awarden!!

Kramis!!

 2010-12-11     19:26:29     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss