dålig bloggare

Ja, det har varit lite dåligt med bloggande från min sida denna vecka. Jag vet inte vad jag gjort riktigt.
Eller jo, det vet jag nog. :-)
Här är några av de saker jag pysslat med:


Saffransbullar med diverse utseenden.


Tryffel av en sort...


...av en annan sort....


...och av en tredje sort. :-)


Tomten fick lite chokladkola också. Förstås. :-)

Gottegris? Jag?? Nja, kanske lite då. ;-)
Jag tror att jag är klar med årets julgodis. Sen finns det en risk för att jag blir tvungen att göra en sats till av Leilas gudomligt goda cornflakes crisps, för av nån anledning så har de minskat rejält i kylen... :-o

Nu sitter jag och väntar på resultatet av Idol. Jag hoppas att Minnah vinner, för hon var bäst ikväll. Dock tror jag att Jay tar hem det... Spännande! :-)

Jag har ett litet charmtroll som sover här på golvet i vardagsrummet, och tre till där uppe. Japp, Markus och Elina sover här inatt då deras mamma och pappa åkte på en resa till högst upp i landet, tyvärr ingen nöjestripp.
Men hoppas de har en bra resa, för deras små änglar har det nog ganska bra här. Vi trivs med att ha dem här i alla fall. De små busfröna. :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss