i pulkabacken

I eftermiddag gick vi bort till backen en bit bort, och åkte pulka och snowracer.
Jag är lite barnsligt förtjust i detta, och efter att äntligen lyckats köpa nya termobyxor igår, så var det bara att kasta sig nerför backen! :-)


Jodå, barnen var också med. ;-)
Av nån anledning så slutade många färder liggandes eller sittandes på marken. I alla fall om man åkte med Rally-Lucas...


Hannes åkte lite lugnare, man kunde lita på att man kom ner hela vägen när man satt bakom honom. :-)


Anton var eftermiddagens pulkamästare! :-)


Ja, där hamnade han igen...


De här gosiga, supervarma vantarna fick jag av tomten, höll värmen klockrent!


Självklart hade vi kaffe/te/varm oboy med oss, och fikade vid backen. Det är ju extra gott när man är utomhus...


Håller inte kläderna värmen, så får man värma varandra! Eller bara kramas. ;-)


Nästa gång blir det nog Ragnhildsborgsbacken i Södertälje, vilken ju är några storlekar större... :-)

Ikväll har Pia, Peter och barnen varit här på en fika. Anton och tandborsten blev kvar, och just nu ligger han och Hannes och fnittrar i bäddsoffan. :-)

Jag ska nog göra som de och fnittra ner mig i sängen... god natt. :-)
Postat av: Jenny A

Vad kul ni verkar ha haft det, mysiga bilder!!

Kram Jenny

 2010-12-30     00:36:14     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Nina

Åh, men åh vad roligt:)

 2010-12-30     10:20:46     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss