julen 2010

Vilken härligt avslappnad jul vi haft!

Jualftonsmorgon hade vi två killar som studsade upp ur sina sängar och hittade sina julstrumpor, som de kom ner med till vår säng. Där låg vi sen hela familjen och öppnade lite klappar. :-)


Maya tyckte att presentsnörena var det absolut roligaste! :-)

Strax efter lunchtid kom Anders föräldrar och syster med barn, barnbarn, och bonusbarn. Och tillhörande respektive givetvis. Ett härligt gäng blev vi, precis så där om jag vill ha det på julafton! :-)

Det blev ett härligt julbord med massor med smarrigheter.
Och klappar fanns det gott om, de täckte golvet en bra bit utanför granen, till barnens stora förtjusning!



Och så kom han då äntligen, Tomten! Och det lyste i barnens ögon. Av lycka. :-)



Hannes gav Tomten en bamsekram. Han delade ut några klappar var till barnen, innan han var tvungen att åka vidare till andra, förväntansfulla barn.
Därefter fick Lucas, Oscar och Hannes agera tomtenissar och dela ut resterande klappar under granen.

Våra barn blev jättenöjda över sina klappar, och jag tror att det var fler som blev det. :-)

Vi vuxna hade vårt traditionella lotteri och jag tror att jag drog vinstlotten när jag öppnade mitt paket och hittade en massagedyna däri! :-) Perfekt för min onda rygg.

Tack alla våra nära och kära för en supermysig julafton! ♥ Vi är så glada över att ha er omkring oss!

Vi somnade nog båda två mätta, belåtna och lyckliga på kvällen. :-)

Postat av: Nina

Vad mysigt ni verkar ha haft det:)

 2010-12-28     22:37:09     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Så härligt det ser ut och låter som!!

Ha ett lika mysigt årsslut så ses vi nästa år, kram Jenny

 2010-12-28     22:43:14     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Anki(storasyster)

Tack för en jätte trevlig julafton,det är alltid mysigt att få vara hos er.kram till er.....

 2010-12-29     08:32:26
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss