matvrak? njae.

Sen vi började med smakportioner till Maya så har hon glatt stoppat dem i munnen. Vi har haft 4-månaders burkar, och det är ju ren potatis-, morots- och palsternackpure. Bland annat.

Men så tänkte jag att det var dags att introducera lite mer smak, och bjöd på kycklingsmak. I pureform givetvis. Men nejnej, den kom ut fortare än fortast! Jag trugade med flera skedar, innan jag insåg att den här tjejen gillar inte detta.

Men mamma, vad är detta du försöker lura i mig???


Om jag låter bli att stänga munnen så kanske det där konstiga åker ut igen...

Så snällt plockade jag fram morotspuren igen, och då gapade man minsann glatt! 
Det må vara evigheter sen jag höll på och introducerade mat till killarna, men inte minns jag att de ratade den så här... Anders påstår att jag förträngt det, men jag undrar jag... ;-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss