mina inköp på partyt

Bland alla de fina sakerna på partyt, så föll jag till slut lite extra för dessa två:


Jag ville ha nåt fint till vardagsrumsbordet, och den här lyktan blev perfekt!


De fina HOME-bokstäverna får än så länge pryda väggen i sovrummet, i väntan på att jag får upp en hylla i vardagsrummet.

Och idag gjorde vi upp en premiärbrasa i den nya "eld-korgen" som vi köpte häromdagen. Det lär bli en och annan korvgrillning där i vinter. :-)
Postat av: Jenny A

Ja, vad fint det blev, jag gillar verkligen den där ljusstaken :)

Åh, mysigt med grillning på vintern!

Ha en trevlig helg och hoppas att förkylningen blir utmotad i dörren...

Kram Jenny

 2010-12-02     23:39:05     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss