uppdraget utfört!


Det blev en smockfull påse från Lindex som fick följa med hem idag. :-)
Och i den påsen låg inte ett enda plagg till mig själv, utan bara klappar att lägga under granen.
Både till mina egna och andra små busar.
Tyvärr hann jag inte in på nån mer affär, då jag spenderade hela min tid på denna enda innan det var dags att åka till skolan... Orutin? Mm, troligtvis. :-)

Nu sitter jag och tittar på Svenska Hjältar-galan, och en och annan tår hittar nerför kinden. Vilka fantastiska människor!
Jag hoppas att jag aldrig aldrig kommer att behöva stå inför en situation som dessa människor har gjort, men om det mot all förmodan skulle hända så hoppas jag att sinnet, modet och styrkan finns att hjälpa den som behöver det.
Det är lätt att vara kaxig, hur man skulle reagera vet man nog först det ögonblicket det gäller. Vilket jag, som sagt, hoppas aldrig behöva uppleva.
Stor cred till årets svenska hjältar!

Jag har ju faktiskt min egen hjälte här hemma! :-)
Postat av: Jenny A

Jag hade gärna varit hemma och sett det där, nåt år när jag såg det så trillade också ett par tårar!

Känns tryggt att det kanske finns nån sån, om man själv hamnar i nån situation som man behöver hjälp med...

Kram

 2010-12-13     23:54:14     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss