Alla Hjärtans Dag

Och jag var tvungen att gå upp i ottan och jobba... Men, det gick bra, trots att vi inte fick så mycket gjort pga maskinhaveri! :-)

Anders och grabbarna kom och hämtade mig på jobbet, och barnen hade 5 stycken röda rosor var med sig som jag fick med orden Vi älskar dig mamma! Behöver jag ens nämna att jag smälte...? :-)
                              

Anders överraskade med en ask i form av ett hjärta, innehållandes 5 stycken ljuvliga chokladpraliner, vilka vi smaskade i oss i bilen direkt. :-)
                               

Sen bar det upp till Heron City, barnen fick sig en rejäl överraskning när de insåg att vi skulle gå på bio. Det blev filmen Det Regnar Köttbullar, 3D-vis förstås, och det var en hit! Jag var dock fruktansvärt trött, och måste väl erkänna att jag somnade 5 minuter in i filmen, men sista halvan var bra! :-)

Sen blev det middag på Kolgrillen, och när vi kom hem hade barnen en överraskning till till: de hade bakat kanelkakor, som var ljuvligt goda!

                                  

Normalt brukar det vara jag som står för överraskningarna i vår familj, och trots att jag hade lite dåligt samvete över att jag inte investerat i några som helst små presenter, så var det en mysig dag. Jätteroligt att se barnen så glada!
Anders, Lucas och Hannes, älskar er!

                                

 

 

 

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss