Drömmer mig bort...

Just nu är jag ganska less på denna snö och kyla som aldrig ger med sig! Jag ÄR en snöälskare, men jag orkar inte skotta, skrapa bilen, och frysa hela tiden! Nu vill jag ha värme, sol och tunna kläder.
På denna bild poserar jag, Anders och syrrans son (tillika min gudson) på stranden på Kreta för ett par år sen, där vi njöt av tre långa, härliga veckor. Helt underbart!


Jag börjar faktiskt längta efter att få gå ner i arbetstid nu, sista timmarna på jobbet börjar kännas lite jobbiga. Ryggen värker, huvudet dunkar och benen är trötta.
Ska till barnmorskan nästa vecka, får se om jag kan få en läkartid då...
Tur att jag har bra arbetskamrater som låter mig sitta en stund extra, och drar iväg med tunga kartonger innan jag i min envishet börjar konka på dem! :-) Det är värt mycket!

Nu väntar jag på att Anders ska komma hem, idag blir det så avancerad middag som 4-minuters tortellini! :-)
Till efterrätt har jag beställt semlor av Anders, tror att det är semla nummer fyra för mig i år... :-O
Men det får bli den sista, sen får jag hålla mig till nästa år! :-)
Postat av: Nina

I Sverige är folket (tydligen) i genomsnitt fem semlor om året, så en till kan du äta sen:-)

 2010-02-16     18:56:46     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss