Fredag

Ännu en vecka som bara rusat mig förbi! :-)

Fredag kväll, barnen sover, Anders meckar dator, jag väntar på utröstningen av Let´s Dance. Jag hoppas nog att Markus Birro åker ut idag, den mannen är väldigt speciell.
Jag gillar honom jättemycket ena stunden, för att sedan tycka lika illa om honom i nästa. Konstig relation vi har, den där Markus och jag... :-)
Men Claudia har varit min favorit från första programmet, och jag håller nog fast vid henne än så länge.
Och så, givetvis, Daniel Da Silva! När den mannen dansar så slår han alla sexighetsrekord i hela världen, me like! :-)

Det blir en korthelg för mig, jag ska jobba på söndag, men efterson jag låg sjuk hela förra veckan, så gör det inte så mycket faktiskt.
Idag skrev vi en låååång lista på olika pizzor som alla ska ha till lunch på söndag, så Penguin lovade att vara så vänliga att öppna tidigare för att vi hungriga astraiter ska få vår lunch levererad till halv 11. Vanligtvis öppnar de inte förrän kl. 11. Vielen dank! :-)

Sitter och funderar på nåt roligt till barnen till på söndag, då det ju är Alla Hjärtans Dag också, får se om det kan bli en bio och kanske ett besök på fik efter det, mamma kanske skulle behöva en liten semla.. eller inte! :-)

Nu har vi ett par spekulanter på bilen igen, hoppas, hoppas, hoppas.....

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss