Insnöade

Ja, nästan i alla fall! Att det inte kan räcka med denna snö nu! Jag stormtrivs när vi har en vit vinter, och är verkligen FÖR snö, men ärligt... det räcker nu..... Det som är får gärna ligga kvar, men inte mer, snälla vädergudar.

Jag har idag känt mig hyfsat pigg för första dagen, och insåg att eftersom Anders fortfarande inte får behålla någon mat, så är det jag som måste ut och skotta. Vi har inte skottat på hela veckan, eftersom båda legat, men i morse gick inte ytterdörren upp, så det var bara att pallra sig ut.
Jag lyckades med trappan och ena gången, sen flåsade jag hejvilt och var tvungen att gå in och lägga mig. Kanske var jag inte fullt så frisk som jag trodde?

Men här är några bilder tagna utanför dörren:
 


Helt galet! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss