Heron City

Ja, migränen har känts betydligt bättre nu, och igår åkte jag och min syster till Heron City för att gå på bio.
Vi började givetvis med en middag, för min del blev det sushi, och det var ju såååå gott! Nuförtiden får det ju bli mama-sushi, men det är helt ok det med!
Sen var det dags för Luftslottet som sprängdes, och den var ju lika fantastisk som de två första! Jag fick mersmak, synd att det bara finns tre böcker.....
Det var mysigt att sitta själv med syster och vi avverkade massor med samtalsämnen, bl.a. hur man gör när man säger upp bekantskapen med sin bästa vän sen 30 år... är dock inte fullt så allvarligt som det låter. :-)

Postat av: Nina

Mama-sushi är ju den bästa sushin:-)

 2010-01-24     21:48:48     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, den är helt ok, man får ju räkor! :-)

 2010-01-25     10:00:08
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss