Migrän...

..som inte var av denna värld! Ja, det hade jag igår, och jag som normalt har en väldigt HÖG smärttröskel, satt vid matbordet och grät... Tills Anders skickade mig i säng, strax före klockan sex.
Jaja, jag kryper väl ner en stund då tänkte jag, och vaknade när klockan ringde 04,40 i morse!! Oops, vart tog den måndagen vägen??
Kände mig lite snopen, fast det var väl det enda rätta, att lägga sig och sova. Idag känns huvudet något lättare. och konstigt nog är jag ganska pigg idag... :-)

När jag jämför denna graviditet med de tidigare, så är denna mycket jobbigare, mycket tack vare den ständiga migränen.
Vi funderade över det där, och kom fram till att antingen är det så att det är en lite tös som suger musten ur mig, eller så har jag helt enkelt blivit äldre... För inte skulle väl en liten pojkspoling göra så här mot sin snälla mamma... eller?!!??!?
Nej, det är väl bara att inse att man inte är 20 längre!! :-o
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss