Snörvel...

Jag kände mig lite hängig på jobbet redan igår kväll, men bet ihop och tänkte att det bara var något tillfälligt.
Men när jag vaknade idag så var jag täppt i näsan, och har gått och nyst hela förmiddagen. Näsan börjar bli röd efter allt torkande och snytande...
Så idag är jag och Hannes hemma, han vaknade i morse och sa att han hade ont i örat. Fast det verkar inte vara nåt jätteallvarligt, för han är glad och pigg, så som han brukar. :-) Har laddat med penicillin, för det är ju oftast på kvällen/natten som det gör som mest ont.

Jag har ju kämpat med mina järntabletter i tre veckors tid, och haft totalstopp i magen lika länge... Fick tipset att prova "blodsaft", som ju också innehåller mycket järn. sagt och gjort, i förrgår var jag och investerade i denna saft, och faktiskt så känns magen redan mycket bättre! Sååå härligt!





Ute yr snön igen, och det känns faktiskt ganska skönt att inte bege sig ut på vägarna idag.
Var inne på vägverkets hemsida och kollade läget på E4:an och den var rödmarkerad mellan Vagnhärad och Södertälje, hoppas folk tar det lugnt där ute nu.

Jag har ju några orkideer som jag kämpar med, och nu har ännu en börjat blomma igen, och det blev en liten glädjeklick i denna annars så trista dag. :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss