bortbjudna

Igår var vi hemma hos Anki, Anders syster och min svägerska, och Kenneth, hennes man.
Vi bjöds på en smarrig middag, och jag föll pladask för Ankis hemmagjorda potatissallad! Det var flera år sen jag gjorde det själv.
Jag vet inte varför, men det är något jag inte haft en tanke på att göra! Men jag blev inspirerad igår, så nu blir det potatissallad a la Jenny nån dag! :-)

Vi stannade hela kvällen, pratade, skrattade, och jag, Anki och barnen rastade hund medan Anders och Kenneth hade en djup, djup, djup, och lång, lång, lång diskussion om whiskey... Så där som bara de kan! :-)

Tack Anki och Kenneth för en fantastisk kväll!


Lucas och faster.


Härligt söta jordgubbar till efterrätt.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss