mer shopping

När jag vaknade i morse, så funderade jag på att vara hemma med Maya idag. Men så funderade jag om, och skickade sms till Jessica för att höra om de var sugna på Ikea. Det var de!

Det var väldigt lugnt på Ikea idag, och det var rätt skönt då vi hade barnvagnar båda två. Jag var på jakt efter en monterbar diskmedelsbehållare/doserare, och det fick jag med mig hem, tillsammans med:


ett par nya kuddfodral,


en salladsslunga för hela 35 kronor och en liten karaff.


Hittade detta knäckebröd i den lilla "gottebutiken" utanför kassorna, och det var riktigt gott!

En inte alltför dyr dag alltså! :-)
Jag och Jessica konstaterade att vi nog inte är så bra på att shoppa... Men duktiga på att ha trevligt däremot! :-)

Maya har varit trött ikväll, efter två dagars farande och flackande, så ikväll har hon jag gosat i hängmattan, pratat, skrattat åt skuggorna på väggen, småsovit till Timo Räisänen på tv.

Jag saknar mina grabbar jättemycket, samtidigt har det varit jätteskönt att kunna ägna sig åt Maya, utan att hela tiden behöva lägga ner henne för att göra något annat. 
Ja, ikväll har vi slösat på närhet! <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss