varmt, hett och svettigt

De senaste dagarna har varit helt hemskt varma. Ja, jag måste erkänna att jag tycker att det har varit lite jobbigt. Jag är varm utan den 30-gradiga värmen, då det är mycket hormoner i kroppen under amning också.
Så igår tog jag faktiskt mitt första dopp i poolen, det gick inte att INTE bada! Jag tror att det börjar bli ok för mig att ta små snabba dopp... :-)

Igår hade jag trevligt sällskap till lunch också; Monika och Anna från jobbet kom och hälsade på! Med sig hade de två kartonger med böcker, som jag ska plöja igenom och se om jag hittar nåt bland. Jag verkar ha blivit en riktig bokmal detta år, för böckerna avverkas en efter en. :-)
Det var jättetrevligt att ha lite lunchsällskap, kul att ni kom ut tjejer! :-)

På nätterna har vi altandörren öppen, vilken vi ju numera har i just sovrummet, men ändå har inte temperaturen stigit under 24 grader inatt. Tropiska nätter, javisst!

Nu ska vi nog packa ihop badkläderna och dra oss ut mot stranden. Jag vill ju helst inte visa mig i badkläder, så det får bli linne och kjol på... :-/ Nästa sommar så... ;-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss