så stor var hon

Jag kan ju berätta att vår lilla tös var mycket mindre än vad vi trodde att hon skulle vara. Enligt viktskattningen var hon ju nästan 4500 gram redan veckan innan, så jag hade räknat med en liten knubbis på ca 4600 gram.
När hon så föddes, så sa Anders direkt: Men hon är ju inte så stor! Och han hade ju rätt, för hon var "bara" 52 lång, och vägde 4215g.
Och när det var dags att åka hem, så hade hon gått ner till 3900g, en riktig lättviktare! :-)

Och nu sitter hon här hos mig och suger febrilt  på min arm, sina händer, ja allt som kommer i vägen, så nu ska vi ta och sätta oss och amma! <3
Postat av: jenny

Så finmysiga bilder :)

Härligt med lilltjejen i familjen! Och så snygga möbler, de måste provas!!

Kram Jenny

 2010-06-10     21:45:17
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss