utvilad!

Ja, inatt blev det en lång, djup, härlig sömn för min del.
Lillstumpan somnade vid 22-tiden igår, och jag stax därefter. Sen vaknade hon vid halv 5 för att äta, bajsa och somna om bums.
När jag sen slog upp mina ögon strax innan 9 i morse, så var det alldeles tyst...
Jag tänkte att Anders har väl tagit upp henne, som han brukar, men när jag klev upp så låg hon i sin säng och tittade och spanade med stoooora ögon. :-)

Vi gick upp, ammade och satt och pratade en stund, och då kan jag minsann svära på att hela hennes ansikte sprack upp i ett jätteleende! :-)
Jag vet inte när de små börjar le, men jag är helt övertygad om att det var ett smajl hon avfyrade, min lilla prinsessa. <3

Postat av: Anna

Det låter som ett riktigt A-barn!!! Vilka härliga natt-tider, duktig tjej! Går grabbarna på fritids på dagarna, eller? Kram Anna

 2010-06-14     11:11:11     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Postat av: Jenny A

Härligt!!

Har prinsessan fått nåt namn ännu? Prinsessan är jättefint men hon kanske blir retad i skolan eftersom det är lite ovanligt...hihi

Kram, ses imorrn!!

 2010-06-15     08:55:11
Postat av: Jenny

Anna, jag måste ju erkänna att varje natt inte ser ut som denna... :-) Hon brukar äta två gånger per natt, men hon somnar dock om på en gång, mätt och belåten. :-)

Grabbarna är hemma, liksom Anders som gått på sin 3-månader långa semester. Vissa har det bra... ;-)



Jenny - vi ses väl på torsdag va...?



Kram!

 2010-06-15     19:18:22     http://jennyjohannas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss