Lugna torsdag

Min lilla shoppingtur till Ikea gjorde susen igår, jag var glad och pigg hela dagen! :-)
Jag fick med mig det jag skulle: mörkläggningsgardiner, trådbackar till garderoben och nya kuddfordral.
Sen åkte jag vidare till Mio, och hittade en alldeles fantastisk matta i helt rätt färg till sovrummet! Måste dock få ner sängen först så jag vet vilken storlek som passar.
Avnjöt en mama-sushi på Heron City och strosade vidare in på Hemtex, där de också har sååå mycket fint!

Kvällen på jobbet gick fort och smidigt, och redan klockan åtta kunde jag bege mig hemåt. Lyxigt!
Mös i soffan och såg på Fuskbyggarna, vilket är ett kanonprogram. Man blir bara så förbannad på dessa människor som lurar andra så mycket de hinner, och oftast kommer undan med det. En liten tröst är väl att de inte lär få ett enda byggjobb till, inte i det här landet iaf.

Vaknade utvilad redan klockan 7 imorse, och passade på att äta frukost med resten av familjen, vilket vi annars bara gör på helgerna.

När jag lämnat Hannes på dagis, kom jag hem och kurade upp mig i soffan med tända ljus och en kopp te.
Och nu ska jag nog kura tillbaka dit, och se ett avsnitt av den finska versionen av Bonde söker fru, som jag har inspelat. Sen tror jag minsann att jag ska ta fram min bok och fortsätta slappa. :-)
Idag blir det alldeles egen, lyxig kvalitetstid alltså!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss