Renovering

Så här ser det ut i det som skall bli vårt sovrum. Anders har slitit med gips, spackel, färg och sandpapper.


Idag var vi och beställde tapeter. Jag fick som jag ville, ett lila sovrum! :-)
Inte jättelila, men ändå! Fondväggen blir mörkare. Hittade en pytteliten bild på den:

Tyvärr var det fyra (!!) veckors leveranstid på den, men den som väntar på nåt gott.... :-)
Resterande väggar blir ljust ljust lila. Tror att det blir behagligt och fint!
Vi ska åka och köpa en garderob med släta, vita skjutdörrar, och dessa dörrar ska prydas med en varsin tapet, föreställande mig och Anders! 
Vi kände för att göra nåt roligt och personligt, och ska leka lite i photoshop, och förshoppningsvis få fram två luddiga, lila (förstås) bilder som vi ska skicka efter som fototapet.
Känns lite galet, men jag tror resultatet kan bli kuligt! :-) Bilder kommer givetvis upp här sen.... :-)

Sen ser jag framemot hela den roliga biten när det skall handlas gardiner, mattor, kuddar, tavlor osv! Ska bli skönt när "smutsgörat" är gjort. Just nu dammsuger och torkar jag som en galning, men dammet tar ju aldrig slut....
Postat av: Jenny

Det kommer bli sååå snyggt, ser fram emot att få se det färdiga resultatet!

Kram Jenny

 2010-03-16     15:57:13     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss