Sportlov :-)

Idag gjorde jag så sista dagen för denna vecka, och jösses vilken struldag det blev! Allmänt kaos. Ibland kommer dagar då allting går fel och ingenting fungerar. Idag var en sådan dag. Det var ingens fel, utan en massa olyckliga händelser, men allting löste sig till slut och vi var nog ganska nöjda ändå när vi gick hem. :-)

Barnen har varit med farmor och farfar idag, och tillsammans med ytterligare en kusin var de på Sydpoolen. Jag är nog lite nojig när det gäller just badhus, trots att mina barn inte är några vildingar. Jag visste att det skulle vara mycket folk, och farmor och farfar börjar faktiskt bli till åren. 
Så mina tankar har varit på badhuset lite titt som tätt. Men jag hade ju inte behövt oroa mig alls! De hade haft så roligt! I 4,5 timmar hade de plaskat och roat sig, alla tre barnen hade skött sig exemplariskt, och farmor och Hannes hade hoppas i vågorna tillsammans, hand i hand.
Jag hämtade dem efter jobbet, och det var fem lika trötta badare, jag kunde omöjligt säga vem av alla som var tröttast! :-)

Men ikväll har jag varit tröttast här hemma iaf, såg inte så mycket av vad som gick på tv, vilade mina ögon istället...:-)

Imorgon tänkte vi ta en tripp till sjöhistoriska museet och hälsa på sjörövarna där! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss