en liten buddha...

är vad som bor i min mage! :-o
Enligt ultra ligger den på 4492 gram, my gooood.... Då har de 7-10% felmarginal, så den kan ju vara ännu större!
Barnmorskan kunde dock berätta att det är en knubbig liten sak som ligger där och myser, och visade mig veck den hade runt hals och nacke. :-) Och ja, den hade veck, det såg till och med jag! :-) Då brås den på sin mamma och pappa från början då, hihi! ;-)

Men ingen igångsättning, lite misshandel av livmodertappen och en ny hinnsvepning. Händer inget i helgen så ska jag tillbaka på måndag för bedömning om igångsättning.

Jag tror inte att denna vill komma ut, den ligger och myser och har det allmänt gott där inne! :-)
Postat av: Jenny A

Klart den inte vill ut, det är säkert jättemysigt därinne :)

Håller tummarna att du slipper sättas igång!!

Kram

 2010-05-28     17:08:07     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss