ingen bebis idag

Ja, i morse åkte jag alltså till sjukhuset för att träffa en doktor.
Mitt blodtryck hade gått upp ytterligare, och låg nu på 160/103, men eftersom det var fullt på förlossningen, så skrev han ut tabletter och så fick jag en tid på förlossningen på måndag. Ligger trycket fortfarande högt så är det aktuellt att ta ut bebisen då.

Det stod som biverkningar av tabletterna att man bla kunde bli yrslig, check, darrig, check, trött, check, och få nästäppa, check.
Jag funderade på vad det var för del på min nässpray eftersom nästäppan inte släppte, innan jag började läsa bipacksedeln. Blir en lång natt för Anders inatt... ;-)

Det lilla livet har inte ens sjunkit ner i bäckenet än, utan är fortfarande rörligt, och det försvårar ju en igångsättning också. Kanske dags att hoppa lite studsmatta och hjälpa den att sjunka ner lite...? ;-)
Postat av: Nina

Hmm, man kan ju förstå de övriga biverkningarna, men varför får man nästäppa??



Hoppas att den kommer ut snart, jag väntar och längtar med spänning:) Ni med, förstår jag:-D

 2010-05-21     21:20:49     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss