Lekslottet

Idag har Hölöskolan studiedag, så då fick Hannes också vara hemma. Jag och Pia packade in barnen i bilarna och åkte till Lekslottet i Tullinge. Det är alltid lika kul för barnen att röja där!

 

Anna-Karin, min barnmorska, ringde mig när vi var där och sa att hon beställt tid på ultraljud åt mig på fredag. Jahapp, får väl se vad det visar då...en jättebebis??
En stor bebis kombinerat med högt blodtryck kan visst resultera i en igångsättning, men jag inbillar mig att förlossningen skulle gå lindrigare om den får komma igång av sig själv... Fast med Hannes blev jag igångsatt och det gick ju hur bra som helst!
Jaja, jag ska inte spekulera för mycket, det visar sig på fredag vad de tycker! :-)

Snart kommer Anders hem och då har vi fyra härliga dagar ledigt tillsammans! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss