Lugnaste Valborg ever

Ja, det blidde ingen korvgrillning för oss igår: det var så pass många där och inte så jättemycket att göra, så jag, Anders och Hannes åkte hem en stund igen.
Lucas stannade kvar och sprang, lekte och hade kul med sina vänner.
Sen fick ju Anders offra sig och gå i fackeltåget, eller som Hannes utropade glatt: Jag vill ta tåget till brasan! Han blev sen varse om vad det var för tåg egentligen... :-)

Vi spelade på det obligatoriska chokladhjulet, utan vinst tyvärr, och pratade lite med vänner och bekanta. Barnen sprang och röjde på åkern, och när jag till slut var frusen ända in i benmärgen, så fick jag efter en stunds övertalande med mig alla hem.

Vi kom hem och bäddade ner oss i soffan. Barnen var jättetrötta, liksom deras mamma och pappa, så vi låg där och gosade en stund, innan det var dags att säga godnatt och krypa ner under täcket.

Det var nog den lugnaste Valborg jag upplevt, men inte sämre för det! <3

Postat av: Jenny A

Fin filt!!!

Skönt med lugnt på valborg, ha det så bra!!

Kram Jenny

 2010-05-01     14:33:20     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss