må-bra-kväll

Idag har jag riktigt skämt bort mig själv!
Började med klippning och ljusa slingor hos frissan i morse. Njöt av hennes massagestol då hon tvättade håret, lite extra länge idag... :-)
Träffade Irene på stan och åt en smarrig lunch på Mollys. Vi strosade en stund och tittade klänning till henne, och jag längtar faktiskt tills jag också får dra på mig en fin somrig klänning!

Efter middagen åkte jag till Kia på en må-bra-kväll i Aloe Veras tecken. Sonja, som höll i partyt och som jag träffat flera gånger förut, hade komponerat ihop en kväll som berörde både stress och att få oss själva att må bra.
Vi smakade på aloe vera, masserade varandra och gjorde handinpackningar.
Allt detta i kvällssolen njutandes av massa goda frukter. Hur härligt som helst!

Det var trevligt att träffa andra tjejer, både gamla och nya bekanta, och byta lite erfarenheter. Känner mig harmonisk och lite lagom trött. :-)

 
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss