Måndag morgon

Jag har drömt och drömt hela natten lång... om mina kollegor, om båtar, om sommaren, och om annat som inte bör skrivas här... ;-)

Jag drömde bl.a. att jag hittade en "systerparfym" till Laura Biagiottis Laura, vilken är en av min favoritdofter. Fick testa den på affären, och sen vaknade jag av att jag låg i min säng och luktade febrilt på handen, där expediten sprayat på den. Jag blev riktigt arg innan jag förstod att det faktikt inte luktade något, kände mig väl grundlurad... :-)

Lucas är hemma från skolan idag, han hostar så mycket. Får se vad som hittas på, solen skiner ute och det känns som att det kan bli en riktigt varm och härlig dag!

Just nu är det morgongymnastik i min mage! :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss