Ont idag...

Jag och Hannes åkte till Babyland i morse, och beställde nya hjul till barnvagnen. En helt ny vagn känns lite overkill...
Sen var vi hos mina föräldrar och önskade dem en bra resa, eftersom de ska till Grekland på söndag.
Lite avis är jag på dem, hade gärna själv åkt med och njutit av solen i ett par veckor..... men det får bli ett annat år!
Hoppas de får massor med sol, värme och slipper allt vad strejk och askmoln heter!

Sen var vi på Coop och handlade, och jag måste ha lyft ena kassen riktigt tokigt, för det bara small till i ryggen! Varorna var jag ju dock tvungen att få hem, så när jag väl fått in allt i köket, så var det bara att stupa ner i sängen.
Där har jag legat och försökt på alla sätt mildra smärtan, men den sitter där den sitter.
Om det inte blivit bättre får jag väl ringa till en kiropraktor eller nåt på måndag...

Ikväll blir det dock liggläge. :-(
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss