Regnet öser ner....

Regnet vräker ner utanför, och jag kan bara tycka synd om Lucas och hans scoutkompisar som befinner sig på hajk denna helg.
De är vid Pålsundet, och skall sova i tält/under vindskydd. Jag packade ner flera ombyten till honom, hårt i täta plastpåsar. Regnkläder, raggsockor, långkalsonger, mössa, vantar, fleecetröja, vinterjacka... OM han nu orkar besvära sig med att byta om om han skulle bli blöt, så borde han hålla sig varm, men känner jag honom rätt så kommer han hem i samma kläder imorgon som han åkte i idag, med reservkläderna kvar i plastpåsarna....

Annars så hoppas jag att de får en härlig helg, hela scoutgänget!
Jag kommer iaf att ha telefonen i beredskap, IFALL det är nån liten kille som vill hem... ;-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss