sursöndag

Ja, vilken kontrast mot gårdagen; mulet, kyligt, småregn, en trött och lite smågrinig Jenny....
Jag har varit riktigt uttråkad idag, och försökt få familjen att hitta på något.

Följa med ut på en promenad åtminstone? Men nej.
Åka och gratulera Camilla som fyllde år igår? Nehepp.
Kika på utemöbler till framsidan av altan? Nope.
Våldsgästa farmor och farfar på kolonin? Nix.
Gå till Västra Lida och se vad Tarja och kompani har för sig? Nej.
Hitta på NÅNTING?? Ja men vaddå...?
Hjälp!

Till slut så drog Anders och Lucas iväg och cyklade. Tack för den! Jag har ju inte ens en cykel!!!! Och inte kan jag cykla med mitt bäcken heller!

Jag väntade otåligt på att de skulle komma hem, så jag kunde bege mig ut själv.
Jag gick hem till Carro och kikade på en spjälsäng, och det gjorde mig lite gladare och muntrare. Skönt att träffa trevliga, glada människor! ;-)
Fast nu var det ju jag, inte de, som var grinig....

Jag var på lite bättre humör när jag kom hem, och blev riktigt glad när kasslergratängen var klar och äppelpajen stod i ugnen... :-)
Kanske är de inte så tokiga iaf, mina killar! :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss