börjar det bli dags för mat tro...?

Pappa visar Maya vad han köpt till henne:


Jo, ser ju spännande ut det där...


Om jag gapar riktigt stort så kanske pappa förstår att jag vill smaka...


Det här är nåt spännande, jag känner det på mig... Bäst att hålla i den!

Jo, hon börjar bli intresserad av mat och studerar oss väldigt noga när vi äter. Så det kanske är dags att börja med små smakportioner till henne.
Jag har tyckt om att amma, alla tre gångerna. Det är mysigt, gosigt och så praktiskt! Det har varit skönt att jag har haft mjölk så det har räckt, och tydligen så är det inte mjölk utan grädde jag har i brösten, med tanke på hur mina barn har vuxit! :-) Fast det betyder ju också att de har blivit mätta på den.

Men, även om jag inte vill, så måste jag nog inse att även denna lilla prinsessa växer och inte kan ammas hur länge som helst. Dags att koka lite potatis till henne tror jag. :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss