kvällsbak

Anders beklagade sig lite om att det inte fanns någor bröd till frukosten imorse (det fanns en hel surdegslimpa, men av nån konstig anledning är det bara jag som äter den...), Så vad gör jag då?

Jo, jag spelar in Bonde söker fru och ställer mig och bläddrar i min brödbok... något snabbt och enkelt...
Valet föll på källarfranska, och nu har jag sista plåten med frallor i ugnen.
Så här dags brukar jag börja röra mig mot sängen i vanliga fall.... Men inte ikväll! Nope! Ikväll bakas det!



Eftersom jag aldrig bjuder på frukost på sängen då det alltid är jag som kliver upp sist här hemma, så får jag bjuda på färska frallor till frukosten imorgon istället! Enjoy! :-)

Postat av: Jenny A

Grattis grattis till nya jobbet får du hälsa till Anders! Kul!!

Jag väntar med spänning fram emot lunch....som kanske då kan vara ända tills man ska gå å jobba!

Kram på er!! Heja Maya, en riktig bloggerska :D

 2010-11-17     23:55:39     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss