ont i natt

Jag vaknade vid halv tre inatt av att jag hade fruktansvärt ont i magen. Eller i den högra, nedre delen av magen.
Min första tanke var att herregud vad kissnödig jag är! Men insåg ganska snart att så inte var fallet.

Jag klev upp med hopp om att smärtan skulle avta, men inte då. Det värkte lika mycket oavsett om jag stod, låg eller satt.
Jag proppade i mig två alvedon. Funderade på om jag skulle ringa vårdguiden. Traskade runt här hemma.

Men jag var så trött och ville bara sova, så jag la mig ner, och efter 1,5 timme så började värken avta.

På morgonen gjorde det inte ont längre, men jag är fortfarande öm där det onda satt.

Vet inte alls vad det kan vara. Spekulerade i njursten, men njurarna sitter väl längre bak?
Gallsten? Inflammation någonstans?

Ska ta och googla lite, kanske kan jag bli lite smartare....
Kanske är det någon där ute som har en ide?
Postat av: Anonym

 2010-11-09     17:23:46
Postat av: Nina

Googla inte, då har man alla möjliga sjukdomar:-o

 2010-11-09     17:24:36     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo, jag märkte det...

 2010-11-09     21:43:51     http://jennyjohannas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss