smygshopping

Här hemma hos oss råder det lite delade meningar om huruvida Maya har mycket kläder eller inte. Hennes pappa tycker nämligen att hon har hur mycket kläder som helst! Då räknar han med killarnas gamla kläder som ligger i kattvinden... Vilka jag helst INTE tar på henne! Har jag nu fått en tjej så ska inte hon gå i blåa plagg med verktyg på magen! Hon vill ju ha tjejkläder ju...

Så ibland får vi smygshoppa lite för pappa. ;-)

Dagens inhandling.

Jag brukar försöka smyga med kläderna, vilket jag lyckas med i ungefär två timmar.
Sen visar jag sprickfärdig och stolt upp vilka fina saker jag köpt, och oftast får jag då en kunde-du-inte-hålla-dig?-blick tillbaka. :-)
Och nej, jag handlar INTE mycket till barnen! Men ibland så bara måste man... Livet brukar genast kännas lite roligare efteråt. :-)

Det blev en adventstjärna till sovummet också, en på fot.


Nu är frågan om jag ska orka ta tag i fönsterputsningen... Snön yr ju utanför, men insidan finns väl inga ursäkter att vänta med... Vi får väl se.
Först blir det i alla fall en kopp te! :-)
Postat av: Jenny A

Ha ha, klart Maya ska vara fin ;) Och visst är det svårt att hålla sig, man vill ju berätta om sina fynd!

Hare bra i snöstormen, kram Jenny

 2010-11-24     14:58:41     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: sara

ADVENTSKALENDER 2010, var med och tävla du med hos http://saras.blogg.viivilla.se/, lycka till

 2010-11-24     22:47:04     http://saras.blogg.viivilla.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss